23 julho 2007

Gerrerus kaídus


Pa riba kalçadas deskalçus

Ruas abandonadu a ses propi azar

Guentis duspidus di

Diskrenti di ses txon

Ka ergui ses mon

Dizistidus, antis-l tenta

Di kombati a terra

Gerrerus disperdisadus

Ki ka atxa kauberdi undi ki é sta

Pátria ausenti-l alma

Identifikaçon

Kriaçon

Paradu na tempu

Diskuberta di ser kauberdianu

É ka na boita

É ka na partida

Ka so na kampu

Ka so na mar

Diskuberta é na kel speransa

Ki ka sabedu explikadu

Ma ki li dentu sta gatxadu, rikalkadu

Sperança disesperadu pa asfaltu a valorizaçon di kel ki é di nos

Sima reza pa kel gota-l txuba na nos lugar

Kel mar kalmu barrotadu pexi

2 comentários:

Unknown disse...

rei di bunitu Lay. Tristi pamo e verdadi ma nos identidadi e algun kusa bibu ma ki ta parsi ma sta sukundidu o rekalkadu moda bu ta fla.
Ma flan go bu kre fla ma dja para luta, ma dja nu intrega nos kabesa pa distinu?
Nka teni mural pa ka seta, pamo otus kalema ta mostram kel ki bu skrebi.
Mi nha speransa e ma nu ta korda, algun ora.
BALI

Kukinha disse...

Obikuelu
Nha risposta a bu pergunta sta na kel post acima. Nu ka al di pára nau, antis pelo contrario: nu sta na tempu-l boita, e goci ki nu al di toma balansu e assumi kel ki nu dexadu komu legado, pa nos tb nu poi nos marka na el e passal ku orgulhu a nos fidjus, e a, sima Jaime ta fla, netus di nos fijdus.